شاید شما صاحب یک رستوران ، کترینگ یا کافی شاپ هستید اما آنگونه که انتظار داشتید از این کسب و کار منتفع نشده اید .
ما در کنار شما قرار می گیریم و با بازبینی فرآیند تولید و ارائه ، مشکلات مجموعه ی شما را شناسایی کرده و با اصلاح فرآیند در کنار خود شما این معظلات را رفع کرده و گروه را در تست فرآیند و ارائه همراهی می کنیم.
بعنوان مثال مشتری یک رستوران به ساختار، روشهای اداری و مالی ، فرهنگ سازمانی و … توجهی ندارد او فقط به نتیجه و ارزشی که به او تحویل می شود توجه دارد. این پایه و اساس رستوران ها و مراکز غذایی فرآیند محوراست.
Leave a Comment